b_283_159_16777215_00_images_P13_Sterownik_P13.JPG
 
                                       b_283_0_16777215_00_images_P13_Sterownik_P13_4_cylindry_metal.JPG

Nowa wersja softu AGIS M210_P13 ver 1.33 installer

* dodatkowe funkcje konsolki: sygnalizacja każdego przejścia na benzynę, możliwość ukrycia każdego przejścia na benzynę
* dotrysk benzyny działający jako emulator czujnika ciśnienia benzyny
* możliwość wyboru typu konsolki
* automatyczna kalibracja czujnika wskazania



       Obecnie oferowane sterowniki Agis P12/P13i są bezpośrednimi następcami oferowanych do niedawna Agisów: OBD/CAN różniąc się jednak diametralnie od swych poprzedników. Sterowniki zbudowano na zupełnie nowych platformach sprzętowych, z szybkimi i wydajnymi procesorami, co zapewnia bezproblemową współpracę z systemami benzynowymi w czasie rzeczywistym. Flagowy AGIS P12/P13 jest sterownikiem sekwencyjnego wtrysku LPG w fazie gazowej (IV generacja), który komunikuje się poprzez magistralę CAN z systemem diagnostyki pokładowej pojazdu OBD (On Board Diagnostic). Dzięki temu sterownik ma możliwość diagnozowania sterownika układu benzynowego z wykorzystaniem oprogramowania gazowego układu zasilania oraz automatyczną adaptację korekt OBD, podczas jazdy na gazie, do fabrycznych fabrycznych nastaw korekt OBD benzyny.

       Instalacja gazowa z tym sterownikiem zawsze idealnie współpracuje z benzynowym układem zasilania, ponieważ korekty systemu OBD są monitorowane na bieżąco i w takim samym trybie zmieniane. Dzięki temu silnik zawsze pracuje na odpowiednich nastawach, a tym samym w zakresie, określonych w homologacji, wymagań emisyjnych.

       Zastosowanie szybkiego procesora pozwoliło na rozbudowanie liczby obsługiwanych protokołów OBD o ich wersje analogowe ISO/KWP. Obecnie sterownik ma możliwość komunikacji przez magistralę CAN (11 i 29 bit) oraz protokoły ISO 15765-4, ISO 91141-2 i ISO 14230 (KWP 2000), umożliwiając mapowanie bezpośrednio z nastaw systemu OBD pojazdu. Dzięki temu sterownik gazowego układu zasilania pracuje prawidłowo w każdych warunkach obciążenia i prędkości obrotowej silnika.

       Korekty OBD (krótko- i długoterminowa) są wykorzystywane przez algorytm sterownika do wyznaczenia mapy korekt od czasu wtrysku i prędkości obrotowej silnika. Sterownik Agis P13 po wstępnej kalibracji bez obciążenia nie wymaga już w czasie jazdy mapowania na benzynie, co jest unikalnym na rynku rozwiązaniem. Kalibracja z wykorzystaniem korekt systemu OBD jest stosunkowo prosta, lecz sterownik oferuje jeszcze prostsze rozwiązanie. Zdefiniowanie na początku kalibracji typu układu wtryskowego benzyny i wtryskiwaczy benzynowych powoduje, że system proponuje wstępną mapę układu gazowego, którą można zaakceptować lub nie. W większości, najbardziej popularnych samochodów opcja ta jest zupełnie wystarczająca dla poprawnego działania systemu zasilania gazowego. W AGISie P13 zmieniono algorytm rozgrzewania wtryskiwaczy. Dzięki temu, pierwsze przełączenie na zasilanie gazem, nawet w bardzo niskich temperaturach otoczenia jest praktycznie niezauważalne. Oprócz przygotowania wtryskiwaczy do pracy, algorytm sterownika zapewnia usunięcie zimnego gazu z przewodów układu niskiego ciśnienia i napełnienie ich gazem z rozgrzanego reduktora-parownika. Ryzyko wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w krytycznym momencie, jakim jest pierwsze przełączenie, jest bardzo niewielkie. AGIS P13 ma również ulepszone procedury diagnostyczne. System wykrywa rozwarcie w obwodach wtryskiwaczy gazowych oraz przekroczenie dopuszczalnej wartości prądu (uszkodzenie cewki) we wtryskiwaczach gazowych.


AGIS P12/P13 jest dostępny w wersjach:

* 4-cylindrowych (Agis P13 I4 )- obudowa z tworzywa
* 6-cylindrowych (Agis P13 I6) - obudowa metalowa
* 8-cylindrowych (Agis P13 I8) - obudowa metalowa

Agis P13 I4 obsługuje także silniki 3-cylindrowe, a wersja I6 z powodzeniem może zasilać silniki 5-cylindrowe.




FaLang translation system by Faboba

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na zapis plików cookies w pamięci Twojego urządzenia.

Zrozumiałem